середа, 15 квітня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
  • як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей; 
  • як продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого; 
  • оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом;
  • робота вчителя як організатора проектної діяльності учнів є набагато складнішою порівняно з традиціною педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень кожного учня;
  • на етапі підготовки до роботи над проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя;
  • бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів;
  • підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня;
  • дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Також мені сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.


Немає коментарів:

Дописати коментар