Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
- як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
- як продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом;
- робота вчителя як організатора проектної діяльності учнів є набагато складнішою порівняно з традиціною педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень кожного учня;
- на етапі підготовки до роботи над проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя;
- бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів;
- підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня;
- дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Також мені сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар